Expedice

VÁNOČNÍ PROVOZ - PROSINEC 
UPOZORŇUJEME  VÝROBA PROSTĚRADEL, UBRUSŮ, POVLEČENÍ..

POZASTAVENA OD 4.12. 2021

U HRAČEK PREFERUJTE ZBOŽÍ SKLADEM
NEBO DODÁNÍ 2-4 DNY - OD 10. PROSINCE HRAČKY POUZE SKLADEM


PROSTĚRADLA A HRAČKY SKLADEM LZE OBJEDNAT DO 17. PROSINCE
PROSTĚRADLA NAJDETE V ODDĚLENÍ PROSTĚRADLA SKLADEM.

Z DŮVODU NAŠEHO STĚHOVÁNI A VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ JE
POSLEDNÍ PROSINCOVÁ EXPEDICE V PÁTEK 17.12.2021
POTÉ AŽ LEDEN 2022

DĚKUJEME ZA TRPĚLIVOST A POCHOPENÍ 
KRÁSNÉ SVÁTKY VŠEM.



EXPEDICE MIMO VÁNOČNÍ PROVOZ


ZBOŽÍ SKLADEM Zboží, které máme opravdu skladem, expedujeme do 24 hodin. Pokud stíháme zabalit, tak ještě v den objednání.  IHNED – je myšleno, pokud zvolíte platbu dobírkou. Při platbě na účet expedujeme po připsání peněz na náš účet.

ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM

DODÁNÍ 2-4 DNY -  dodání na náš sklad je v horizontu 2-4 dnů. Zboží je nám dodáváno až na základě našeho objednání u dodavatelů. Jedná se zpravidla o hračky, povlečení na objednávky, sportovní věci atd. V období od října až Vánoce - hračky a sportovní věcí se zavážení i vícekrát do týdne. U bytového textilu těsně před Vánoci je delší dodací lhůta díky velkému množství objednávek. Doporučujeme tedy být obezřetní a objednávat s předstihem.

Ostatní uvedené delší dostupnosti jsou podobné.

ZBOŽÍ ČERVENĚ OZNAČENO VYPRODÁNO - toto zboží prosím objednávejte až po dotazu na výrobek. Zpravidla nejde objednat v horizontu 14 a více dní. Prosím vždy dopředu napište nebo zavolejte a zeptejte se na dostupnost.

V případě nejasností nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo online chatu. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.


Cena poštovného a balného (expediční poplatek)

UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí 50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu.

OD LEDNA 2017 ODESÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE.
ZRUŠENA EXPEDICE NA SLOVENSKO A DO OSTATNÍCH ZEMÍ



EXPEDIČNÍ POPLATEK PLATNÝ OD 28.11.2021

CENA POŠTOVNÉHO OBSAHUJE BALNÉ V HODNOTĚ 10,- Kč

Balík "Do Ruky" 1ks balík do 30kg – cena 105,- Kč

Balík "Na Poštu" 1ks balík do 30kg – cena 95,- Kč

Balík "Do Balíkovny" 1ks balík do 15kg – cena 79,- Kč
OMEZENÍ VELIKOSTÍ 70x50x50cm

Osobní odběr Teplice na naší adrese ZDARMA

Při nákupu nad 3500,- včetně DPH je poštovné a balné zdarma

V případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti nebo z přepravních důvodů není možné poslat veškeré zboží v jednom balíku
budete o možnostech jiného řešení informováni. Děkujeme za pochopení.


Pokud zvolíte dobírku (platba hotově nebo platební kartou při dodání zboží pošťákovi) je cena ještě navýšena o:
  40,- Kč



Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR

  • Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy

  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

    • platí v případě objednání do 18:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem

  • Časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 20:00)

  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:

    • dodání zásilky dopolední pochůzkou

    • uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení

    • uložení zásilky na jiné ukládací poště

    • posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány. Každá objednávka je závazná!!


*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den

Česká pošta - Balík na poštu nebo do balíkovny

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolenou pobočku nebo do balíkovny České pošty. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží. POZOR: U BALÍKU NA POŠTU A DO BALÍKOVNY NECHODÍ LÍSTEK DO SCHRÁNKY POUZE NOTIFIKACE SMS A EMAIL.

  • Oblast doručení: více jak 2700 poboček české pošty a 120 balíkoven České pošty po celé ČR

  • Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy.

  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    platí v případě objednání do 18:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem

  • uložení zásilky na jiné ukládací poště


Doručení do balíkovny

  • Pokud zvolíte doručení do balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

  • Pro vyzvednutí zásilky v balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán v SMS). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.


V den doručení Vaší zásilky na poštu budete informování pomocí SMS ohledně možnosti vyzvednutí.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány. Každá objednávka je závazná!!

*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
  • Informační linku přepravce: 800 177 889
  • Zeptejte se nás:Kontaktní formulář


    Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Faktury nebo ve své e-mailové schránce



Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a budou zamítnuty.


Pokud zásilka nejeví žádné mechanické poškození obalu a následně je zjištěno, že některé zboží chybí, případně přišlo rozbité, poškozené, nekompletní apod. neprodleně nám tuto skutečnost sdělte, abychom provedli nápravu. Reklamace tohoto typu budou prošetřovány a akceptovány pouze do 5-ti kalendářních dnů, včetně dne doručení dopravcem. Po uplynutí této doby již není možné reklamaci tohoto typu vyřídit.

Děkujeme za pochopení.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.

Váš Dětskýsmích.cz