Expedice

EXPEDICE A DOSTUPNOST ZBOŽÍ


ZBOŽÍ SKLADEM Zboží, které máme opravdu skladem, expedujeme do 24 hodin. Pokud stíháme zabalit, tak ještě v den objednání.  IHNED – je myšleno, pokud zvolíte platbu dobírkou. Při platbě na účet expedujeme po připsání peněz na náš účet.

VŠECHNY HRAČKY JSOU SKLADEM IHNED K ODESLÁNÍ.

ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM NEBO NAŠITÉ

DODÁNÍ 2-4 DNY -  Dostupnost je 2-4 pracovní dny.

EXPEDICE A VÝROBA šití šátků, povlečení, ubrousky, povlaky na polštáře: jako výrobce máme něco málo vždy našito. Vždy v mailu uvedeme dostupnost a odesílání. Vše zpravidla vykrýváme do 3 pracovních dní. Větší množství šátků a ubrousků, povlečení pro školky, školky vždy po domluvě. Výroba do 3 pracovních dní většího množství za příplatek 15-20% dle množství.


EXPEDICE A VÝROBA prostěradel!! - skladové položky expedujeme ihned. Barvy a velikosti, které nejsou skladem výroba do 2-7dní. UPŘESNÍME EMAILEM. Nelze mít vše ve všech barvách a velikostech našito a skladem. Jsme výrobci nikoli překupníci.

O prázdninách se díky dovoleným a menšímu počtu objednávek odesílají prostěradla 1x týdně. A to buď úterý nebo středa.


Děkujeme za pochopení.



U bytového textilu těsně před Vánoci 
(prostěradla, ubrusy, povlečení) cca do 12. prosince přijímáme objednávky na daný rok, pak je expedice až leden.

Doporučujeme tedy být před Vánoci obezřetní a objednávat s předstihem již záčátkem prosince.



ZBOŽÍ ČERVENĚ OZNAČENO VYPRODÁNO - toto zboží prosím objednávejte až po dotazu na výrobek. Zpravidla nejde objednat v horizontu 14 a více dní. Prosím vždy dopředu napište nebo zavolejte a zeptejte se na dostupnost.

V případě nejasností nás kontaktujte prostřednictvím (mobil, e-mail, odkaz na WhatsApp -  ZDE on-line chat dle dostupnosti) Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.


Cena poštovného a balného (expediční poplatek)

UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí  50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu.




EXPEDIČNÍ POPLATEK PLATNÝ OD 21.12.2024 -
na Slovensko posíláme pouze přes Zásilkovnu !

CENA POŠTOVNÉHO JIŽ OBSAHUJE BALNÉ V HODNOTĚ 10,- Kč

Balíkovna BOX/Pobočka – cena 89,- Kč
Váha zásilky 0-15 kg. Vyzvednutí zásilek v síti Balíkoven a na pobočkách České pošty. Balíkovnu si upřesníme přes WhatsApp nebo emailem. Případně dopište do poznámky u objednávky.
OMEZENÍ VELIKOSTÍ 70x50x50cm

Balíkovna na adresu – cena 115,- Kč
Váha zásilky 0-31,5 kg. Doručení balíku na adresu.

Zásilkovna Z-BOX/Pobočka – cena 89,- Kč
Váha zásilky 0-5 kg. Doručení na výdejní místo. Pobočku si upřesníme přes WhatsApp nebo emailem. Případně dopište do poznámky u objednávky.

Zásilkovna na Slovensko – cena 115,- Kč
Váha zásilky 0-5 kg. Doručení na výdejní místo. Pobočku si upřesníme přes WhatsApp nebo emailem. Případně dopište do poznámky u objednávky.

Osobní odběr Teplice – cena 15,- Kč
Osobní odběr na naší adrese v Teplicích.

V případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti nebo z přepravních důvodů není možné poslat veškeré zboží v jednom balíku
budete o možnostech jiného řešení informováni. Děkujeme za pochopení.


Pokud zvolíte dobírku (platba hotově nebo platební kartou při dodání zboží pošťákovi) je cena ještě navýšena o:
  40,- Kč



Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a budou zamítnuty.


Pokud zásilka nejeví žádné mechanické poškození obalu a následně je zjištěno, že některé zboží chybí, případně přišlo rozbité, poškozené, nekompletní apod. neprodleně nám tuto skutečnost sdělte, abychom provedli nápravu. Reklamace tohoto typu budou prošetřovány a akceptovány pouze do 5-ti kalendářních dnů, včetně dne doručení dopravcem. Po uplynutí této doby již není možné reklamaci tohoto typu vyřídit.

Děkujeme za pochopení.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.

Váš Dětskýsmích.cz