ExpediceZBOŽÍ SKLADEM Zboží, které máme opravdu skladem, expedujeme do 24 hodin. Pokud stíháme zabalit, tak ještě v den objednání. IHNED – je myšleno, pokud zvolíte platbu dobírkou. Při platbě na účet expedujeme po připsání peněz na náš účet. ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM DODÁNÍ 2-4 DNY - dodání na náš sklad je v horizontu 2-4 dnů. Zboží je nám dodáváno až na základě našeho objednání u dodavatelů. Jedná se zpravidla o hračky, povlečení na objednávky, sportovní věci atd. V období od října až Vánoce - hračky a sportovní věcí se zavážení i vícekrát do týdne. U bytového textilu těsně před Vánoci je delší dodací lhůta díky velkému množství objednávek. Doporučujeme tedy být obezřetní a objednávat s předstihem. Ostatní uvedené delší dostupnosti jsou podobné. V případě nejasností nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo online chatu. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy. Cena
poštovného a balného (expediční poplatek) UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí 50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu. OD LEDNA 2017 ODESÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE. Česká pošta - Balík
Do ruky Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
Přesný
výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete
kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete
přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které
z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena. Česká pošta - Balík
na poštu nebo do balíkovny Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolenou pobočku nebo do balíkovny České pošty. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží. POZOR: U BALÍKU NA POŠTU A DO BALÍKOVNY NECHODÍ LÍSTEK DO SCHRÁNKY POUZE NOTIFIKACE SMS A EMAIL.
Zákazník je povinen
prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno
mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce
povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o
poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na
základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva
nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a
budou zamítnuty. Váš Dětskýsmích.cz |